Friday, May 8, 2009

Kecoh DUN Perak

6 ulasan:

anonymous said...

PAS harus kekalkan dan jaga nama baik nya. Jangan bertindak keterlaluan. PAS cuma ada 6 kerusi sahaja dalam DUN negeri Perak.

DAP sangat bijak, walaupun mempunyai lebih banyak kerusi, mereka mendiamkan diri sahaja dan biarkan PAS/PKR nampak memberontak.

Sekarang PAS lebih nampak tidak setia dan patuh terhadap Baginda Sultan. Orang melayu yang sedar sudah bertambah ramai akan menolak PAS.

Demi bangsa agama dan negara PAS harus berkorban dan bersatu memerintah dengan BN/UMNO di negeri Perak.

Sebagai contoh buruk perangai DAP di P Pinang, walaupun PAS ada 1 kerusi DUN tetapi telah di pinggirkan.

Jika PAS tinggal kan DAP hamba rasa sokongan melayu/Islam terhadap PAS makin bertambah ramai di seluruh negara.

Mr Peraduan said...

agaknya saudara lupa nak tgk sampai habis kot video tu. Adakah DAP berdiam diri sampai polis cuba campak mereka ke luar dewan?

Demi BANGSA, AGAMA dan NEGARA, aku rasa pihak yg satu lagi yg perlu hentikan kerakusan, kebobrokan dan segala keburukan yg mereka lakukan.

Org skrg bukan buta mata.. mudah lupa dgn sogokan haram dari pihak satu lagi.

Sedarlah diri sendiri, aku sendiri tak pernah lihat kegilaan ketamakan kuasa manusia sebegini yg sanggup melakukan apa saja hatta membelakangi undang2.

Oh aku lupa.. mereka itu UNDANG2.

Cucu Tok Uban said...

Bermula dari 5 Febuari 2009, jumlah ADUN UMNO 27, jumlah ADUN DAP 17. PKR 7, PAS 6, MCA 1 dan 3 ADUN Bebas.

Itu pun dah cukup terang dan jelas akan 'suara rakyat' dan siapa yang sepatutnya menjadi Menteri Besar. Walaupun aku bukan orang UMNO tapi aku tak mudah ditipu oleh fahaman anwarisma wal juburi!!

Oleh kerana MCA berada di dalam Barisan Nasional, maka jumlah kerusi BN ialah 28 orang dan 3 ADUN bebas telah membuat pengakuan di hadapan Paduka Seri Sultan Perak bawa mereka bertiga memberikan sokongan kepada BN, menyebabkan kekuatan BN ialah 31 sedangkan Pakatan Rakyat ialah 28.

Bodoh sangatkah Paduka Seri Sultan Perak untuk membubarkan DUN? Ajaran demokrasi barat mengajarkan bahawa kelebihan satu undi juga dikira majoriti, jadi atas alasan apakah Nizar minta DUN dibubarkan? Siapakah Nizar dalam PR yang menjawat kedudukan yang sepatutnya disandang oleh Ngeh atau Nga?

Fahaman anwarisma al juburi membenarkan amalan lompat parti dan disokong oleh Mursyidul Am PAS setelah dijangkati oleh virus Erdogan kecuali Kapal Karam memandang kerja itu jijik dan hina.

Kalaulah pada 16 Sept 2008, berlaku lompatan oleh 30 ekor katak dari BN ke PR, sudah tentu kamu akan menyanjung dan mendewakan katak katak itu. Apakah kamu akan mengatakan berlakunya 'rampasan kuasa' sekiranya al juburi berjaya memenangi sokongan majoriti Ahli Parlimen untuk menjadi Perdana Menteri, walapun dengan kelebihan 1 kerusi??

Jahat sungguh wabak presepsi yang disebarkan oleh virus A1N1 (Anwar Ibrahim Nombor 1) yang berpunca dari BABI (Brother Anwar Bin Ibrahim) yang bertopeng manusia.

Semoga Saiful Bukhari Azlan terus gagah dan tabah untuk menghantar al juburi balik ke Sungai Buloh bagi menghabiskan sisa umurnya di sana.... Amin!

mylife4future said...

baik bubar DUN je biar rakyat tentukan siapa yg berhak mentadbir perak ..insiden ini cukup memalukan.

燒餅油條Little Pig said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

syhcool said...

Next, do the same thing for the pandora jewerly right front side of the shirt.Once you have done Pandora Bangles both front sides of the shirt, you then will need pandora bead to do the back of the shirt. Take the shirt and place the back of the discount pandora shirt so that the direct middle is on the ironing board. The pandora sale back collar of the shirt should be right up at the edge discount pandora charms of the "head" of the ironing board or even slightly hanging off. Pull the bottom buy pandora bracelets of the shirt to create that taught resistance again and pandora beads charms begin to spray the shirt and iron in the opposite direction of pandora earrings the pull.