Saturday, January 31, 2009

Mahfudz dan Idham Lim di Batu Gajah




Satu ceramah Umum anjuran PAS Kawasan batu gajah akan diadakan di Pejabat PAS Batu Gajah (dekat Pasaraya MINAT) pada 1 Februari ini pada jam 9.30 malam.

Penceramah jemputan pada malam tersebut terdiri daripada YB Tn Hj Dato Mahfuz Omar (Ahli Parlimen Pokok Sena) dan YB Khalil Idham Lim ( Timbalan Exco Agama, Negeri Perak).Orang ramai dijemput hadir untuk mendengar ulasan isu semasa khususnya tentang perkembangan politik di negeri Perak ini. .

Untuk Gerai Jualan Sila Hubungi:
Hj Ismail Arifin : 012 – 5062173 / Sdr Khairudin 017 – 4687704
-al-husseyn

1 ulasan:

anakmelayuperak said...

assalamualaikum..

cuba buka fikiran, buka minda woii...
andai PR menang dan kerusi Dewan undangan negeri tidak di monolopi oleh kaum cina dan PAS yang begitu lantang hanya dapat 2 kerusi, pkr 1 kerusi, buat apa...orang bodoh pun boleh fikir..
kata ADIL, SAKSAMA dalam pentadbiran?...kenapa tidak letakkan wakil DUN sama banyak supaya andai berlaku undian di DUN, akan ada keseimbangan...

contoh.. andai MB, PAS nak bina masjid baru, nak bagi tanah kat melayu..tapi DAP ( kaum cina yang memegang majoriti kerusi) tak setuju.. undian memihak kepada mereka..sebab undian banyak..walaupun PAS dan PKR setuju..undian cuma 2 je..jangan le perbodohkan orang melayu perak lagi...